Palveluehdot
Varatessasi palvelun sitoudut seuraaviin ehtoihin:
Valmennukset
1. Varatessaan valmennustapaamisen asiakas sitoutuu tulemaan kyseiselle tapaamiselle.
2. Palvelun maksuehdoista sovitaan ensimmäisen tapaamisen yhteydessä. Asiakas voi maksaa joko yhden kerran tai useamman kerran paketin. Maksu tapahtuu MobilePaylla, tilisiirrolla, laskulla tai käteisellä.
3. Laskutusta varten palveluntarjoajan tulee kerätä tiettyjä henkilötietoja asiakkaasta. Tietoa tietojenkäsittelystä: Rekisteriseloste.
4. Valmennuspaketit tulee käyttää määrätyssä ajassa. Kolmen kerran valmennuspaketti on käytettävä kolmen kuukauden kuluessa. Paketin voimassaoloaika on näkyvillä ostotositteessa.
5. Muutokset käyttöaikoihin ovat mahdollisia esimerkiksi sairaustapauksessa. Käyttöaikojen pidentämisestä sovitaan erikseen tapauskohtaisesti.
6. Esteen ilmaantuessa tapaaminen on siirrettävä viimeistään 24 tuntia ennen sovittua aikaa. Tätä myöhemmin perutusta yksittäisestä tapaamisesta asiakas on velvollinen maksamaan 50% palvelun hinnasta hänelle lähetetyn laskun perusteella. Alle 24 tuntia aikaisemmin peruttua valmennuspakettiin kuuluvaa tapaamista ei lähtökohtaisesti siirretä, vaan se katsotaan pidetyksi. Asiakas ei ole kuitenkaan maksuvelvollinen eikä menetä tuntiaan mikäli voi esittää lääkärintodistuksen ko. päivältä.
7. Jos tapaaminen joudutaan siirtämään palveluntarjoajan esteen tai sairastumisen takia, se siirretään lähimpään mahdolliseen ajankohtaan ja ostetun valmennuspaketin käyttöaikaa pidennetään.
8. Palveluntarjoaja pidättää itselleen oikeuden sopimuksen teon jälkeiseen hinnastonmuutokseen, mikäli tapahtuu palveluntarjoajan toiminnasta riippumattomia muutoksia esim. verotuksessa tai lainsäädännössä.
9. Palveluntarjoaja tiedottaa asiakasta kohtuullisena pidettävän ajan sisällä etukäteen, mikäli hinnastoon, palveluehtoihin tai rekisteri- ja tietosuojamenettelyyn tulee asiakasta koskevia muutoksia.
Luennot, workshopit, koulutukset
10. Ilmoittautuminen maksullisiin sessioihin tapahtuu yhteydenottolomakkeen kautta, ja on lähtökohtaisesti sitova.
11. Asiakas saa ilmoittautumisen jälkeen sähköpostivastauksen jossa ohjeet maksun suorittamiseen. Maksu tapahtuu MobilePaylla, tilisiirrolla, laskulla tai käteisellä, minkä jälkeen asiakas saa Zoom-linkin ja PDF-kuitin maksusuorituksesta.
12. Laskutusta varten palveluntarjoajan tulee kerätä tiettyjä henkilötietoja asiakkaasta. Tietoa tietojenkäsittelystä: Rekisteriseloste.
13. Osallistumisen perumistapauksissa asiakas saa rahansa takaisin vain jos hänellä on esittää lääkärintodistuksen ko. päivältä. Muissa tapauksissa maksua ei palauteta. Asiakas saa tallenteen käyttöönsä, mikäli on estynyt osallistumasta livenä koulutukseen.
14. Jos koulutus joudutaan perumaan kouluttajan esteen tai sairastumisen takia, asiakkaalle palautetaan osallistumismaksu kokonaisuudessaan takaisin.
15. Palveluntarjoaja pidättää itselleen oikeuden sopimuksen teon jälkeiseen hinnastonmuutokseen, mikäli tapahtuu palveluntarjoajan toiminnasta riippumattomia muutoksia esim. verotuksessa tai lainsäädännössä.
16. Palveluntarjoaja tiedottaa asiakasta kohtuullisena pidettävän ajan sisällä etukäteen, mikäli hinnastoon, palveluehtoihin tai rekisteri- ja tietosuojamenettelyyn tulee asiakasta koskevia muutoksia.
Palveluehdot voimassa toistaiseksi. Päivitetty 4.4.2025.